2012. augusztus 30., csütörtök

Beteg a család....

A fogzás nem egy kellemes időszak. Ilyenkor a szokásos rossz közérzet mellé egy legyengült immunrendszer is párosul, ami valljuk be, nem kellemes, mert különböző fertőzések kerülnek a közelünkbe. Most sem történt másként: hetedik fogacskám növesztése közben, elért minden nyavalya... Hasmenésem van, étvágytalan és rossz kedvű vagyok, ráadásul náthás lettem... Utálom az orrszívó porszívót... Anya bármivel próbálkozik, nem állok kötélnek, és ilyenkor erőszakot alkalmaz én meg sírok...Most ennek köszönhetően az esti szokásos vitaminjaimat sem vagyok hajlandó bevenni; csak a cici, az jöhet...Anya is náthás lett, de már Apát is kerülgeti... Anya ezért nem tud aludni.... Rejtvényt fejt, blogot ír stb. Nehéz lesz a reggel... Papa holnap jön.Reméljük, ő nem kapja el...

Szoptatás alatt csak kamillateát és mézet mer anya magához venni. A védőnő szavait idézve; anya örüljön, hogy elkapja, mert így én is hamarabb gyógyulok, mert az ö immunválasza az anyatejen keresztül az én felépülésemet is szolgálja. Nagy esemény történt a héten: felálltam, Apa addig játszott velem, míg ezt elérte...Nagyon büszkék voltak rám az Ősök... Most megyek, mert késő éjszaka van, és csak rontom a szememet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése