2012. augusztus 23., csütörtök

Lassan 10 hónapos vagyok

Hát már nagyon régen ültem le a gép elé, hogy meséljek az élményeimről... Sok minden történt velem január óta... Április 22-én végleg lekerült rólam a Pavlik kengyel, amit azzal háláltam meg, hogy két héten belül már minden irányban- tehát hasról hátra és hátról hasra nagyon ügyesen forogtam, de a kúszás az váratott magára. A motorikus fejlődésem helyett júniusban a fogaim növesztésére fordítottam minden energiámat... Három hét alatt hat fogacskát is növesztettem, és mindenki csodájára járt ember feletti teljesítményemnek...Július 1-jén megtört a jég, rájöttem, hogyan is kell kúszni...Azóta megállás nélkül mindenhova magamtól elérek... Július idusán rájöttem, hogyan lehet négykézláb helyzetből felülni, és azóta megállás nélkül gyakorlom...Most már újabb elvárások elé nézek- anyukám minden nap azt lesi, hogy mikor fogok kúszás helyett mászni- mindenféle játékot vesz nekem, hogy azzal is ösztönözzön, hogy menjen a mászás, de én még nem álltam kötélnek. Rövidtávon, ülő helyzetből egy-két lépés erejéig mászok, de amit hosszabb távra indulok, rögtön hasra vágom magam és kúszni kezdek. Nagyiéknak is nagy elvárásai vannak- ők már azt szeretnék látni, hogy egyedül állok...Hát nem tudom, mikor fog menni. Anyuval néha gyakoroljuk, de még nem megy... Most zárom soraim, mert kezdek nyűgös lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése