2012. augusztus 24., péntek

Kirándulás Székesfehérváron

Tegnap délután Apa elvitt minket autókázni.... Az új autónknak kötelező szervize volt, és Apa megbízható autószerelőt csak Székesfehérváron ismert. Mivel lassan 130.000 km van az autóban, érett neki az olajcsere, pollenszűrő- és légszűrőcsere. Nagy móka volt ott lenni egy hatalmas autószerelő műhelyben. Volt ott két kutyus is, az egyik akkora volt, mint Gézi, a másik meg másfélszer nagyobb, mint én. De én egyáltalán nem féltem tőle, persze Anya nem engedte, hogy ellenőrizzem a  fogsorát és kihúzzam a feleslegesnek vélt szőrszálait, így inkább a karjaiban tartott, mert a babakocsimnál is nagyobb volt a kutyus, és majdnem mindig arcon csókolt, amikor Anya nem figyelt oda...Az autószerelő bácsi nagyon rendes volt; kaptam tőle racsnis kulcsot, és azzal játszottam, ami persze nem volt teljes mértékben tiszta, így én is, és Anya is, aki igyekezett megakadályozni, hogy ne vegyem a számba, kicsit olajosak lettünk, annak ellenére, hogy az autószerelő bácsi szépen megtörölgette... Nagyon sok érdekes dolgot láttam abban a műhelyben: rengeteg szerszámot, fényes és érdekes dolgokat, de " mindent a szemnek, semmit a kéznek" elven szabadott garázdálkodnom, ami egy idő után felettébb unalmasnak bizonyult. Apa megígérte, hogy ha nagyobb leszek, elvisz egy liftgépházba, és megnézhetem, hogy mit csinál napközben, amíg én Anyával kettesben vagyok itthon. Most megyek aludni, mert kezdek fáradni, meleg volt, így korán felébredtem, és viszonylag hamar el is fáradtam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése